Guanyar el concurs convocat per escollir la imatge representativa del Dijous Bo seria un motiu de satisfacció per a qualsevol agència de publicitat, però en el cas dels guanyadors d’aquest any, José Antonio Vidal i Llorenç Fernández, de Neoprint, la satisfacció és doble per una senzilla raó: es tracta d’una empresa d’Inca, i afegeixen l’orgull de representar la seva ciutat.

Vidal explica el procés per crear la imatge guanyadora: “Havia de ser representativa del Dijous Bo i que també fes al·lusió al centenari del Teatre Principal. Pensem en diferents opcions, però en plasmar-les en un cartell no ens van convèncer. Seguírem treballant en diverses idees fins que trobàrem la fórmula adequada per expressar el que cercàvem”.

El pòster guanyador representa una antiga entrada de teatre que convida a assistir a la representació del Dijous Bo: “Així va ser com concebírem la imatge. Imaginem el Dijous Bo com una gran obra, una superproducció que té com a escenari els carrers d’Inca. Apostàrem per un disseny vintage que al·ludeix a la nostàlgia que hi ha a la ciutat pel Teatre Principal”, relata Vidal.

Els autors es mostren molt satisfets del resultat i de l’acollida, segons afirma el propi Vidal: “La imatge ha agradat molt, segons hem pogut constatar amb molta gent. Aquest any sembla que la qualitat de les propostes era molt alta, més fins i tot que altres anys, així que només podem estar molt contents.”

El concurs té una dotació econòmica de 500 euros, però Vidal matisa que “en aquest cas els diners són secundaris. Dissenyar la imatge del Dijous Bo suposa prestigi i un reconeixement per a Neoprint. A més, som una empresa d’Inca, cosa que fa que estiguem doblement orgullosos”.

X