La sisena edició del Cicle de Conferències Inca Business, que es va iniciar a l’octubre, ha finalitzat amb la conferència “On és la Pasta?” impartida per Miguel Navarro. L’objectiu d’aquest esdeveniment ha estat apropar als comerciants, restauradors i petits empresaris inquers la realitat de el món dels negocis i les tendències en diferents camps com l’emprenedoria, el màrqueting o l’estratègia econòmica.

El Cicle de Conferències Inca Business ha comptat amb ponents d’una trajectòria excel·lent i reconegut prestigi nacional i internacional.

El VI Cicle de Conferències Inca Business començar dijous, 8 d’octubre, amb la ponència “Màrqueting emocional i relat de marca per al teu negoci. Si no emocions, no vens”, a càrrec de Élia Guardiola i va concloure amb una interessant xerrada impartida per Miguel Navarro.

Inca Business començar com un cicle de conferències dirigit a autònoms i empresaris, però a poc a poc s’han anat ampliant les actuacions. Actualment, en el marc d’aquest projecte, l’Ajuntament d’Inca, de forma pròpia o en col·laboració amb diferents institucions o empreses, desenvolupa a la capital de l’raiguer un ampli programa de formació per millorar les competències de el teixit empresarial d’Inca. La finalitat dels tallers, cursos i conferències és ampliar coneixements i conèixer tendències, aspectes legals, fiscals i eines per a la millora de la gestió.

X