S’ha desvetllat la incògnita. El Dijous Bo 2017 ja té imatge per promocionar la fira de fires d’Inca. Per segon any consecutiu el jove dissenyador resident a Selva Llorenç Fernández ha estat el guanyador del concurs que cada any es convoca per escollir la imatge promocional de la fira més gran que s’organitza a la capital del Raiguer.

El batle Virgilio Moreno, la regidora del Dijous Bo Antònia Sabater, el regidor de Comunicació Jaume Tortella i altres membres del consistori han acompanyat el guanyador durant l’acte de presentació que s’ha duit a terme aquest dilluns.

El cartell destaca per concentrar de manera molt visual dos aspectes importants del Dijous Bo i d’Inca. S’evoca el món de la pagesia, que entronca amb el recent passat de la indústria de la sabata. “La meva idea ha estat concentrar una imatge d’un mul i una forma de calçat com a rerefons de la fira”, ha explicat Fernández.

El premi per a aquesta edició és de 700 euros. “La imatge guanyadora protagonitzarà la campanya de promoció del Dijous Bo a mitjans de comunicació, cartelleria i a les xarxes socials”, ha indicat Tortella.

El jurat ha estat compost per representants dels partits polítics i per tres professionals que es dediquen al món de l’art i del disseny gràfic. Tots han coincidit a assenyalar que el cartell mostra amb una tècnica excel·lent l’essència de la fira.

Des de l’Ajuntament, en uns dies, es començarà a publicitar aquest esdeveniment, pel qual passaran quasi 200.000 persones. “Volem que el Dijous Bo arribi pertot i aprofitam per convidar a tothom el pròxim 16 de novembre”, ha comentat Moreno a l’acte de presentació del cartell.

X