La imatge del Dijous Bo 2017 evoca l’essència tradicional de la pagesia i el passat sabater de la ciutat

S’ha desvetllat la incògnita. El Dijous Bo 2017 ja té imatge per promocionar la fira de fires d’Inca. Per segon any consecutiu el jove dissenyador resident a Selva Llorenç Fernández ha estat el guanyador del concurs que cada any es convoca per escollir la imatge promocional de la fira més gran que s’organitza a la capital del Raiguer.

El batle Virgilio Moreno, la regidora del Dijous Bo Antònia Sabater, el regidor de Comunicació Jaume Tortella i altres membres del consistori han acompanyat el guanyador durant l’acte de presentació que s’ha duit a terme aquest dilluns.

El cartell destaca per concentrar de manera molt visual dos aspectes importants del Dijous Bo i d’Inca. S’evoca el món de la pagesia, que entronca amb el recent passat de la indústria de la sabata. “La meva idea ha estat concentrar una imatge d’un mul i una forma de calçat com a rerefons de la fira”, ha explicat Fernández.

El premi per a aquesta edició és de 700 euros. “La imatge guanyadora protagonitzarà la campanya de promoció del Dijous Bo a mitjans de comunicació, cartelleria i a les xarxes socials”, ha indicat Tortella.

El jurat ha estat compost per representants dels partits polítics i per tres professionals que es dediquen al món de l’art i del disseny gràfic. Tots han coincidit a assenyalar que el cartell mostra amb una tècnica excel·lent l’essència de la fira.

Des de l’Ajuntament, en uns dies, es començarà a publicitar aquest esdeveniment, pel qual passaran quasi 200.000 persones. “Volem que el Dijous Bo arribi pertot i aprofitam per convidar a tothom el pròxim 16 de novembre”, ha comentat Moreno a l’acte de presentació del cartell.

This post is also available in: Spanish

X