Jaume Tortella: «El Dijous Bo afavoreix el comerç, el turisme i la promoció d’Inca»

Comerç, turisme i comunicació. El Dijous Bo alimenta aquests tres pilars bàsics per al desenvolupament de la ciutat d’Inca. El delegat d’aquestes tres àrees a l’Ajuntament, Jaume Tortella, ha explicat la importància d’aquesta festa per a la ciutat i molt especialment per al seu departament. A més, ha apuntat alguns detalls interessants que convé no passar per alt: “Inca també és una ciutat turística, no tot és sol i platja a Mallorca.”

Comerç:

Per Tortella, el Dijous Bo no necessàriament és el millor dia per vendre, però sí s’hi estableixen llaços, i és el punt de partida a futures operacions de venda: “És evident que per als restaurants sí que és un dia importantíssim pel que fa a vendes, però altres empreses exposen els seus productes i obtenen els fruits després del Dijous Bo “, assegura Tortella, que ha explicat que el Mercat Pagès comptarà amb més de 200 parades ambulants al centre de la ciutat, a les quals cal afegir les de l’exterior. Inca, en definitiva, és un expositor de productes de tota mena. 8 quilòmetres de fira i més de 500 paradetes en total. Un autèntic rècord.

Turisme:

“El que digui que Inca no és una ciutat turística s’equivoca. Inca té molts visitants al llarg de l’any, i és que a Mallorca no només existeix el turisme de sol i platja”, afirma el regidor. Inca és un altre “reclam turístic” més de l’illa “molt important per ajudar a la desestacionalització”. Jaume Tortella ha avançat: “Volem que Inca estigui present a diferents fires europees del turisme, i estem treballant amb el Govern per donar a conèixer la nostra ciutat.”

Comunicació:

Finalment, Inca és el focus central de tots els mitjans de comunicació durant el Dijous Bo: “Tots parlen de nosaltres, i demà almenys 10 mitjans de comunicació faran els seus programes en directe des d’aquí”, indica Tortella. És una promoció de la ciutat que “no té preu”.

This post is also available in: Spanish

X