La apassionant 14ª edició del Ral·li Dijous Bo va ser, com sols ser habitual, una de les més dures del calendari balear, degut tant a la seva longitud com a l’exigència tècnica. Com a conseqüència, es varem produir un alt nombre d’abandonaments, principalment per ruptura mecànica; fins a 25 inscrits no varen terminar, dels 47 inicials.
La lluita principal es va donar entre Dani Lozano y Rudy Hensen, principals favorits amb el seu Seat Ibiza Kit Car, a més d’Antoni Ordinas i Mateu Tomas, els quals amb el seu Peugeot 205 GTI varen impressionar amb el sól banyat. També Lorenzo Andreu i Pedro Soler es trobaven entre els millors. Els primer en patir problemes varen ser Lozano/Hensen, així doncs, Ordinas/Tomas es convertien en líders, per davant de Rafael Binimelis i Xavi Verd. A la segona secció semblava que Binimelis/Verd guanyarien, quan el motor del seu Renault Clio es va espenyar, deixant la victòria a Álvarez/Alcina. Antoni Ordinas i Mateu Tomas es qualificaren segons, amb José Lucas Laville i Jaume Llinás completant el pòdium.