Més de 700 persones celebren la Nit del Vi a Inca

Èxit rotund de participació de la primera Nit del Vi celebrada a Inca. Més de 700 persones es van acostar ahir entre les 20.30 i les 11.30 hores a la Fàbrica Ramis per degustar una selecció dels millors vins de quinze cellers de les Illes.

La Nit del Vi, organitzada per Petit Cellers i Activa’t Inca, va ser un complet èxit, i des que es van obrir les portes del recinte ja es van formar cues per accedir al seu interior. Una vegada dins, el públic assistent va poder tastar uns vins de gran qualitat i acompanyar-los d’una mica de menjar.

Precisament el maridatge va ser ofert per la Fundació Aldaba, destinatària de la recaptació obtinguda pel preu de l’entrada. La Fundació Aldaba és una entitat privada i sense ànim de lucre, que ofereix serveis de tutela, ajuda a nens i adolescents, i lluita per la independència social i laboral de les persones amb discapacitat.

La jornada d’ahir va estar marcada per la pluja; no obstant això, aquest acte, atès que se celebrava dins de la Fàbrica, va ser el que més gent va congregar durant el primer dissabte de fira. Un fet que sens dubte augura que no serà la primera edició que es realitzi a la ciutat.

[widgetkit id=”46″]

X