Aquest matí ha tingut lloc al Claustre de Sant Domingo d’Inca la presentació oficial de l’espot promocional del Dijous Bo i de la imatge corporativa d’aquesta festa popular més important de Mallorca.

El vídeo està protagonitzat per 14 nens que ens conviden a visitar «la capital des Raiguer » el proper dia 14 de novembre. Aquest espot va ser publicat ahir a la tarda en els canals oficials de l’Ajuntament i a les xarxes socials, i en tan sols unes hores ja ha rebut més de 900 reproduccions a Youtube.

La imatge 2013 del Dijous Bo està dissenyada per l’empresa Neoprint i l’equip de treball dirigit per José Antonio Vidal. Al pòster apareix la foto d’un niu i el reclam “Inca TEVA”, que segons ens comentava el seu autor es pot interpretar i llegir de diverses maneres. És un original joc de paraules en català i anglès.

Vidal, nascut el 1975 i natural d’Inca, va explicar a aquest lloc web que “havíem pensat a buscar una casa, però al final vam triar un niu”, i ha afegit que el pòster l’han fet en vuit hores, “07.00 per pensar i una per a dissenyar, perquè a vegades el més difícil és tenir la idea “.

El vídeo està protagonitzat per les petites estrelles Margalida Ming Xian Màrquez Serra, Biel Alzina Aer, Adrià Navarro Coll, Aina M. Antònia Figuerola Tarragó, Gabriel Ferrer Miró, Elisabet Ferrer Miró, Joan Miquel G. Nicolau, Paula Castro Jaume, Neus G. Nicolau, Lluís Medarde Payeras, Pau Medarde Payeras, Antonio Medarde Payeras, Alba Oliver Arenas, Margalida Crespí Bonet i Abdon Gelabert Sancho.

Es tracta d’una idea original del departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Inca, la realització, muntatge i edició han estat portades a terme per Empatia, i ha comptat amb la col·laboració de la Policia Local d’Inca, Atenció Primària d’Inca, Còpies, Ramon Foto Vídeo, Citroën Sáez Torrens, Club Esportiu constància i Neoprint.

X